  • Data: 2007-07-22 03:14:24
    Temat: Re: doprecyzowanie
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Proces witek <w...@g...pl.invalid> zwrócił błąd:

    > Nie do końca jestem przekonany czy zawsze, ale są przypadki kiedy nie
    > pobierają podatku w ogóle. To znaczy podatku z tego co należne
    > "pracownikowi" bo firma swoje i tak do tego zapłaci.
    >
    > ze strony IRS:
    > Compensation paid to a nonresident alien for services performed outside the
    > United States is not considered wages and is not subject to graduated
    > withholding or 30% withholding.

    Hm, czyli że pracując za granicą można nie płacić podatku, nawet jeśli
    cały efekt tej pracy wędruje do USA? Widoczne jest to zwłaszcza w
    przytoczonym przykładzie programisty, chyba bardziej niż w serwisach
    typu call-center. Nie bardzo chwytam czemu tak jest, no ale skoro tak
    piszą to widocznie tak robią.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8