  • Data: 2007-07-22 03:25:38
    Temat: Re: doprecyzowanie
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Saiko Kila" <f...@p...vqrn.arg.cy> wrote in message
    news:5hg3s6rd9abr$.dlg@saikokila.pl...

    > Prz okazji, muszę trochę więcej się na ten temat dowiedzieć, tzn. o
    > podatku i cudzoziemcach, wiesz może gdzie przejrzyście można to zrobić?

    Nigdzie. Amerykańskie prawo w żadnym miejscu nie jest przejrzyste.

    > Mnie zabierają więcej niż 30% ale wliczając ubezpieczenia zdrowotne i
    > inne takie drobne złośliwości, i mam wrażenie że coraz bardziej sobie
    > folgują. Może mógłbym kiedyś poprosić żeby oddali, he he.

    Kto zabiera. Firma?
    Firma niczego nie zabiera bo to nie dla nich. Całość i tak musi wykazać na
    W-2 albo na 1099.
    Zwrot dostajesz w momencie jak się rozliczysz na 1040. Co najwyzej skopałeś
    cos przy rozliczeniu podatku i nie uwzgledniles tego co ci wolno bylo
    odliczyc.
    Ja nie wróżka, bez szczegółów ci nie powiem.