  • Data: 2006-10-13 07:44:04
    Temat: Re: dosc skomplikowany problem - akredytywa i nie tylko
    Od: "Anna G." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:egm3de$mvf$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy te firmy już handlowały z jakąkolwiek firmą która może im wystawić
    > wiarygodne referencje ?
    > Bo Twój opis mi się kojarzy z
    > (http://groups.google.com/groups/search?hl=en&num=10
    0&q=nigerii+western+union+group%3Apl.*&qt_s=Search)

    > KJ

    Firmy w Tunezji sa sprawdzone. Spedzilam niedawno 3 tygodnie spotykajac sie
    tam z bogatymi ludzmi ktorzy nie maja co zrobic z pieniedzmi.
    Moj maz jest Tunezyjczykiem stad te kontakty.
    Z kolei Nigerie, Ugande, Benin i Togo i ich przekretyznam juz na wylot.
    Firmy stamtad zawsze sprawdzam przez ambasade.

    Ania