  • Data: 2010-01-18 20:58:42
    Temat: drobny problem z MultiBankiem
    Od: Misiu <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jakiś czas temu zrezygnowałem z karty debetowej VISA do rachunku. Karta
    została zamknięta, ale bank nie zwrócił mi opłaty za jej używanie
    (MultiBank zwraca opłatę za kartę jeśli w poprzednim miesiącu płatności
    nią robione były większe niż 500 zł. W moim przypadku warunek ten był
    spełniony).

    Napisałem reklamację. Dokładnie 29 dni później otrzymałem sztampowy mail
    z banku, że "przepraszają", ale "nadal trwają czynności wyjaśniające". I
    oczywiście ZERO jakiejkolwiek daty, do kiedy one potrwają. Mail nie
    zawierał żadnych odniesień do mojej sprawy, rozpoczynał się od słów
    "Szanowy/a Pan/i, proszę przyjąć nasze przeprosiny ...", widać, że
    wysyłają takich setki.

    IMHO to typowe olewanie klienta, w końcu sprawdzenie, czy opłata została
    zwrócona na konto, może nie zajmie 30 sekund, ale 30 dni to chyba
    wystarczający czas.

    Mam pytanko do szanownych grupowiczów: jak sprawić, że człowiek
    odpowiedzialny za reklamację raczył ruszyć dupę i coś zrobić ? Nie
    chodzi mi o zwrot 2 zł na konto. Równie dobrze będzie jak otrzymam
    odpowiedź odmowną. Chodzi o to, aby ktoś poświęcił KILKA MINUT mojej
    reklamacji - w końcu łaski nie robi, bierze za to kasę.

    Jest może jakaś bankowa Inspekcja Handlowa, albo coś w tym guście ?

    --
    http://voip.stegny.net