  • Data: 2006-08-02 16:49:14
    Temat: Re: działalność gosp i konto osobiste
    Od: "toni" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS napisał(a):
    > [cut]
    > to niestety na formularzu NIP-1 jest pozycja konta osobistego i firmowego,
    > czy to przejdzie
    > jak w obu pozycjach wpiszę to samo (pyt ret.)?

    Witam , a po co wpisywac to samo ? Ja mam konto osobiste w banku X ( i
    cicho sza :) )
    US sie o tym ode mnie nie dowiedzial ... plus prowadze konto firmowe w
    banku Y
    hmm... czy US ma mozliwosc sprawdzenia mojego konta osobistego ( nie
    firmowego ) jesli w zadnym "picie " tego nie ujawnialem ?
    pozdrawiam
    toni