    From: "Herdak" <f...@a...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: dzwoni getin i obiecuje gruszki na wierzbie
    Date: Thu, 8 Nov 2012 16:48:52 +0100

    Użytkownik "pawlin" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2012-11-08 14:50, az.anonim pisze:
    > Dzwonią konsultanci GOL i umawiają na spotkanie w OpenFinance.
    >
    > Oferta wyjsciowa: 7% na lokacie (hybryda lokaty i polisy, omawiana juz na
    > tej grupie) na dowolny okres.
    >
    > Co ciekawe: aby zachęcić konsultant "zdradził" że klientom udaje się
    > wynegocjować 1 lub 2 punkty procentowe ponad standardową ofertę. Czyli
    > nawet 9%! Oczywiście można to włożyć między bajki, ale jeśli ktoś był na
    > takim spotkaniu fajnie jakby podzielił się wynikami negocjacji.
    >
    > Ja będę we srodę i postaram się opisać efekt rozmów.

    podobnie bylo z IB umawiali na spotakanie w sprawie lokaty idealnej plus a
    wciskali systematycznie oszczedzanie :D

    Ja byłem ponad miesiąc temu. Poszedłem z ciekawości, bo nie nastawiałem się
    na jakiś większy sukces. Rozmowa trwała ponad godzinę. Obiecano mi o%owanie
    lokaty nawet na 7,75% na 6M, o ile zacznę systematycznie oszczędzać
    wpłacając regularnie, bądź nie pewną sumę (określoną kwotę rocznie), na co
    się nie zgodziłem. Nie miałem pełnego zaufania do OpenFinance jako do
    instytucji działającej na rzecz GetinBanku. W internecie jest dużo
    negatywnych opinii o OF, że lokaty nieodnawialne nie wracają od razu po ich
    zakończeniu, że trzeba interweniować, że konsultanci nachodzą klientów,
    wciskają pakiety, których klient nie potrzebuje itp. Ja z grzeczności
    wy3małem do końca rozmowy, po czym w mailu wyraziłem się sceptycznie nt.
    ewentualnej współpracy z OF. Mimo to poszedłem na drugie spotkanie po
    miesiącu i gdy o3małem ofertę 6,2% na 6M, czyli taką samą jaką oferował do
    niedawna Getin, definitywnie zrezygnowałem ze współpracy. Uważajcie więc
    podczas rozmów z OF, bądżcie nieufni i sceptyczni. Policzcie sobie w domu na
    kalkulatorze, czy skórka warta jest wyprawki.