  • Data: 2006-03-04 11:03:46
    Temat: Re: e-banki..Lucas czy VW ?
    Od: Michal JJ M <p...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ja ucieklem z vw do lukasa - vw byl ok ale wprowadzil oplate a w takiej
    sytuacji dla zasady zamykam konto

    co do ekonta-PRO:
    > użytkowanie karty visa electron - 0 zł
    w lukasie karta kosztuje chyba 10zl co dwa lata - tylko wydanie
    pierwszej jest bezplatne

    > Lucas - 0 zł prowadzenie ale 36 zł /rok za token
    tu moze byc wszystko zadarmo jak spelnisz kilka gwiazdek (z wyjatkiem
    dwoch pierwszym miesicy bo gwiazdki dotycza 3. mscy :-))

    > Troszkę mnie zraża token. Sporo przelewów wykonuję w terenie. W przypadku
    > Inteligo
    > biorę zdrapki w kieszeń, podobno są gdzieś opcje haseł na komórkę). W tych
    > bankach
    > musiałbym targać ze sobą token - hmmmm....
    tu twoja argumentacja jest bez senu - odwrotna! token jest duzo lepszy
    od zdrapek
    nie uniesiesz tokena? albo ci sie nie zmiesci?? przeciez on waz chyba 10
    gramow!!!!!
    jak robisz 70 przelewow to mozesz nie nadazyc ze zdrapkami ;-)

    > pomóżcie mi się zdecydować..może jakieś dodatkowe funkcje pozwolą mi
    > zdecydować.
    w lukasie jest 3,5% na roze a vwbanku 2% ;-)

    > Chociażby funkcjonalność www, albo awaryjność systemów...A może macie jakąś
    > alternatywę dla mnie ?

    je*liwosc systemu podobna (b. wysoka)- pod tym wzgledem daleko im do np
    mBanku

    acha a co do bankomatow to w duzym miescie nie ma znaczenia bo masz
    pelno WBK i euronetow (bezplatne w ekoncie-PRO) a na zadupiach niestety
    vwbank bedzie lepszy