  • Data: 2003-11-15 22:28:22
    Temat: Re: e-konto osobiste
    Od: "Glenn" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jakk juz negujesz to podaj argumenty, rozmowa bedzie bardziej rzeczowa,

    Proszę - VW - pluskonto - 4,25+e-direct w tym samym banku (do pary) 4%-
    wypłaty we wszystkich bankomatach za free od 400 PLN w górę, poniżej 1,5
    PLN, reszta usług gratis.

    > 5k na 3,5 % to nie jest tak zle, zwazywszy ze caly serwis masz gratis...

    Są lesze oferty.

    > a w moim przypadku bardzo plusuja i ostatnio nawet zadzzwonili w trosce o
    > moje oszczednosci... a to cieszy,
    > jezeli ktos dzwoni i mowi abys poczekal do soboty bo oprocentowanie
    > wzrosnie...
    > mile zaskoczenie

    Tylko, że gdzie indziej jest lepiej, a Ty dajesz się złapać na takie
    prymitywne zagrania (zadzwonili do mnie ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn