  • Data: 2008-04-02 08:41:12
    Temat: Re: eMax Plus - konto oszczednosciowe - plusy i minusy
    Od: Wojciech Krawczyński <s...@n...smietnik> szukaj wiadomości tego autora

    K.K. pisze:

    > A pełnomocnictwo do konkretnych rachunków nie rozwiązałoby problemu?

    Za dużo grzebania. Jeśli zmieni mi się pracownik, wówczas będę musiał do
    trzech rachunków firmowych, które wykorzystuję w mBanku, ustanawiać
    nowego pełnomocnika, a ze "starym" pracownikiem rozwiązać
    pełnomocnictwo. A co w przypadku, gdy zatrudnię kolejną osobę? Jeszcze
    więcej kłopotów.

    Brak możliwości odseparowania finansów firmowych od finansów osobistych,
    to z mojego punktu widzenia główna wada mBanku. Ale muszę przyznać, że
    dla statystycznego internauty posiadającego wyłącznie rachunki osobiste,
    mBank to dobry wybór.

    --
    Pozdrawiam,
    Wojciech Krawczyński