  • Data: 2008-04-02 11:37:48
    Temat: Re: eMax Plus - konto oszczednosciowe - plusy i minusy
    Od: MariuszR <mariuszr.post@pl> szukaj wiadomości tego autora

    t...@g...com pisze:
    > chce zalozyc konto podstawowe + oszczednosciowe. wiekszosc poleca
    > Mbank i ekonto z emaxem plus. oprocentowanie wysokie. tylko jedna
    > wyplata w miesiacu .\
    >
    > sa jakies ukryte "haczyki"?
    >
    > ma ktos to konto i moze polecic?

    Zerknij na Mulibank jeszcze, może ci przypasuje taki pakiet
    - konto ja - oprocentowanie 0%, przelewy 0 zł
    - rachunek oszczędnościowy powiązany z kontem, deklarujesz minimalną
    kwotę i maksymalną na koncie, środki są raz dziennie automatycznie
    przelewane jeśli spadną poniżej kwotę minimalną lub jeśli przekroczyły
    maksymalną, w każdej chwili możesz zrobić ręczny przelew za free ile
    razy chcesz w miesiącu. Oprocentowanie do 20 tys. coś około 4%, powyżej
    tej kwoty 4,7%
    - rachunek Multimax, zasady podobne jak w emaxie, nie pamiętam jakie
    teraz jest oprocentowanie.
    - sporo lokat, np 7 dniowe na 5%
    - są oddziały w których można wpłacać gotówkę choć w tych gdzie ustawili
    wpłatomaty do kwoty 10 tys liczą sobie prowizję od wpłaty w okienku.

    Jeśli miał byś środki w multi ponad 100 tys. zł lub miesięczne wpływy
    chyba coś około 5000 to mógł byś założyć multikonto aquarius, wtedy dają
    korzystniejsze oprocentowanie, np ta lokata 7 dniowa to już nie 5% a 6%,
    ale za prowadzenie rachunku wtedy coś koło 15 zł

    Wady: opłata za prowadzenie rachunku 5 zł i za kartę 2 zł

    --
    Ogarnięcie wzrokiem przebiegu wydarzeń następuje wtedy,