  • Data: 2002-09-12 04:49:10
    Temat: Re: egzekucja
    Od: "krab" <k...@h...pl___> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:alo09i$r29
    > Jeszcze raz. Nie bardzo moge zrozumiec, dlaczego - gdy nie chce debetowac
    > rachuku - bank chce to na mnie wymusic. I to na niemala kwote.
    > Domyslam sie, ze nei oferujac pelnego zabezpieczenia dostepu do rachunku,
    > przerzuca w ten sposob odpowiedzialnosc finansowa na mnie.

    wszedzie gdzie masz do cznienia z kartami platniczymi (ale to nie warunek)
    wymaga sie takiego poreczenia, mozliwosci ludzkiego umyslu nie znaja granic
    i cos co wydawalo sie dobre - moze sie nagle okazac bardzo kiepskie bo "ktos
    cos" takiego wymysli, ze dokona jakiejs tranzakcji i zamknie konto, a bank
    bedzie zmuszony to zaplacic.
    To jest wlasnie na taki wypadek
    Nie ma mowy o przewaleniu odpowiedzialnosci na klienta - tylko na
    zabezpieczeniu sie przed jego nieuczciwoscia, co zwazywszy na ogolne
    pojecie: kazdy klient to zlodzej - tez mi sie nie podoba, ale nie jest to
    dla mnie przeszkoda w zalozeniu konta.
    moze wiec ty napiszesz, dlaczego to jest dla Ciebie przeszkoda ?