  • Data: 2002-09-12 09:59:20
    Temat: egzekucja
    Od: <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    krab <k...@h...pl___> napisał(a):

    > Użytkownik <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > wszedzie gdzie masz do cznienia z kartami platniczymi (ale to nie warunek)
    > wymaga sie takiego poreczenia, mozliwosci ludzkiego umyslu nie znaja granic
    > i cos co wydawalo sie dobre - moze sie nagle okazac bardzo kiepskie bo "ktos
    > cos" takiego wymysli, ze dokona jakiejs tranzakcji i zamknie konto, a bank
    > bedzie zmuszony to zaplacic.
    > To jest wlasnie na taki wypadek
    > Nie ma mowy o przewaleniu odpowiedzialnosci na klienta - tylko na
    > zabezpieczeniu sie przed jego nieuczciwoscia, co zwazywszy na ogolne
> [...]

    Witam,
    Wlasnie dlatego, ze bank na dzien dobry uwaza mnie za potenjalnego zlodzieja.
    Nie zamiezam miec kart platniczych a jedynie deponowac na nim kase.
    Zastanawia mnie jeszcze i to, ze 50.000 to duzo wiecej niz w przypadku
    zabezpieczenia egzekucyjnego KK w Citi - tam zazadali ode mnie 15.000. A
    karta moge zrobic duzo wieksze szkody.
    I jeszcze jedno pytanie - co zrobi bank, gdy ktos przez internet "wejdzie" w
    moje konto i zejdzie "ponizej zera"? To najpierw ze mnie Bank sciagnie sporna
    kwote. Bo przeciez zgodzilem sie.
    Mysle, ze banki generalnie - tak jak napisales - nie czuja sie bezpieczne ale
    dlaczego ja mam ryzykowac na spora kwote? Zanim ktos dojdzie, ze to nie ja
    dobralem sie do kasy, w polskich realiach nie bede miec specjalnie szans na
    potyczke z bankiem :(((