  • Data: 2008-02-07 17:00:17
    Temat: Re: ekarta-co oferuja banki?
    Od: Sebastian <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    siliana pisze:
    > Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> napisał w
    > wiadomości news:fobjnr$9d5$1@inews.gazeta.pl...

    > wiesz co, teraz sie dopiero doczytalam, ze piszesz o VE. mi chodzi o ekarte.
    > prawie kazda kazta mozna placic w necie, ale np. mbank ma stworzona taka
    > specjalna wirtualna karte do calkowicie bezpiecznych zakupow w necie - nikt
    > nie ogoloci konta, nie ukradnie pieniedzy. i ja szukam tylko i wylacznie
    > takiej karty.

    Masz darmową kartę do darmowego konta. Nie można zrobić debetu, kasę
    trzymasz na również darmowym koncie oszczędnościowym (5,5%) do którego
    nie wyrabiasz żadnej karty. Przed zakupem w sieci przelewa na konto do
    którego masz VE. W czym e-karta mBanku jest bezpieczniejsza?

    Konto w Polbanku zakładasz konto tylko do transakcji w sieci.

    Sebastian