  • Data: 2008-02-07 17:04:33
    Temat: Re: ekarta-co oferuja banki?
    Od: "max" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wiesz co, teraz sie dopiero doczytalam, ze piszesz o VE. mi chodzi o
    > ekarte.
    > prawie kazda kazta mozna placic w necie, ale np. mbank ma stworzona taka
    > specjalna wirtualna karte do calkowicie bezpiecznych zakupow w necie -
    > nikt nie ogoloci konta, nie ukradnie pieniedzy. i ja szukam tylko i
    > wylacznie takiej karty.

    Wlasnie masz taka w inteligo i w polbanku jak bedziesz chcial nimi placic
    to przelejesz na nie kase i zaplacisz najtaniej wyjdzie karta w polbanku i
    najwygodniej
    bo dostaniesz 2 karty 2 konta dodatkowo najlepszy przelicznik walutowy

    Co do tego bezpieczenstwa w mbanku i ekarcie to byla tu juz debata na ten
    temat
    i chyba wyszlo na to ze nawet jak nie "nabijesz" ekarty to i tak z ekonta
    moga zabrac
    ale to zaraz ktos mnie poprawi :)