  • Data: 2002-07-30 20:20:54
    Temat: Re: eliksiry w fortisie
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rad'ek"
    > planeta jest OK? a probowales puscic przelew wewnetrzny ?
    > sprobuj -> przelew zlecony o 8.00 widoczny na rachunku beneficjenta po
    godz
    > 16.00 w najleprszym przypypadku

    to juz wiem dlaczego jak o 16:20 puszczam przelew wewnetrzny to ostrzega
    mnie ze wykona go dopiero jutro. Akurat dzis tak mialem i napisalem oburzony
    do opiekuna, ze system mnie oszukuje i generuje glupi komunikat, a na pewno
    zrealizuje ten przelew dzis.
    Ciekawe co mi odpiszą - że planet nie lubi przelewać wewnątrz oddziału ;-))

    stosuję to bo moje córki założyly sobie e-pakiet i dzieki temu jak im
    zwracam długi to mnie to nic nie kosztuje (w srebrnym pakiecie przelew zewn
    to 1,,50 zl)

    > fortis z jego "bankowoscia elektroniczna" jest 100 lat w tyle za
    > konkurencja, ktora rozwija swoj produkt, a zobacz jak zmienil sie pl@net
    od
    > czasow ppa banku ? prawie wcale sie nie zmienil.

    1. Jest kilka lat przed konkurencja (klucz prywatny, certyfikat klienta i
    banku)
    2. nie musi rozwijać produktu bo ma wszystko co potrzeba - to mBank musi
    rozwijać produkt i ciągle jest coś nie tak, bo ciągle widzę na liście
    narzekania na mBank (np. brak PZ)
    3. pl@net sie prawie wcale nie zmienil? - zgoda, tylko trochę grafiki mu
    wywalili i dopasowali kolorystycznie do Fortisa. Nie ma powodów do zmian
    ;-)))

    > dziwie sie, amra, ze piszesz "calkiem OK" - zdefiniuj "calkiem OK" w takim

    "calkiem OK" to jest taki bank ktory jest OK ale studentom nie daje VC
    a jak da to będzie "OK"
    *** blad ***