  • Data: 2002-07-31 06:26:05
    Temat: Re: eliksiry w fortisie
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > I o wiele drozszy.

    no tu mnie zaskoczyles z tym ze prestiz jest drozszy niz normalny rachunek
    np. srebrny w fortisie
    w ing'u za 20 pln masz all wlacznie z wyplatami z bankomatow krajowych i
    normalne kursy przy rozliczaniu transakcji realizowanych w atm'ach
    zagranicznych, a fortis 9pln prowadzenie, 10 zlecenia stale i prowizje za
    przelewy takze przy uzyciu bankowosci internetowej planet. chyba ze Ci
    chodzilo o porownanie z epakietem, ale tego to nie ma co porownywac - oferta
    do innego klienta, a co do VC w fortis i 0% od bezgotowkowych operacji to
    jest to "do czasu" - promocja. korzystniejsza bedzie EM kredytowa ingu,
    ktora juz jest w testach i lada dzien sie pojawi.

    > Teraz ja Ci zadam pytanioe - a ilu tych klientow ma Fortis, ze tak czesto
    > musisz pzelewac on-line w ramach banku??? Mnie przez rok - jeden jedyny
    raz.

    sporo. promocja epakiet'u zacheca. mi sie przelewy zdarzaly bardzo czesto.
    ale o przesiadce wyzej nie ma mowy bo za duze oplaty w porownaniu z
    konkurencja.

    > Calkiem Ok, to znaczy, ze nie jest moze rozwiazaniem super hiper
    > nowoczesnym, ale ma wszystkie podstawowe funkcje, ktore przewazaja do
    > wyrazenia takiej opinii.

    z tym sie moge ostatecznie zgodzic, chociaz w mojej definicji "calkiem OK"
    znajduje sie online jako podstawa.

    > Ty swoj wywod oparles na jednym, jedynym przykladzie.
    >
    > Moglbym zaraz a INGBSK juz raz padl calkowicie po burzy - taki maja do d.
    > system - powinni dalej koncentrowac sie na...

    raz. zgadza sie. fortisowi tez sie zdarzalo i to nie jeden raz. a co do
    systemu ing'u to maja bardzo stabilny system zarowno podstawowy jak i
    wspomagajace (bo).

    dzieki za opis computerlandu.

    pozdr
    radek