eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankieurobank w Policach-kpi sobie z klientówRe: eurobank w Policach-kpi sobie z klientów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " " <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: eurobank w Policach-kpi sobie z klientów
    Date: Fri, 2 Jul 2010 16:44:16 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 53
    Message-ID: <i0l510$6h0$1@inews.gazeta.pl>
    References: <i0keu0$f9u$1@inews.gazeta.pl> <x...@p...fixed>
    <i0klfp$a3k$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1278089056 6688 172.20.26.234 (2 Jul 2010 16:44:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 2 Jul 2010 16:44:16 +0000 (UTC)
    X-User: kz0
    X-Forwarded-For: 83.168.72.78
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:531076
    [ ukryj nagłówki ]

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    >
    > "zly" x...@p...fixed
    >
    > >> Dobrze, że jeszcze są przyjaciele, pożyczyłem 100 zł do poniedziałku.
    >
    > > Nie masz karty?
    >
    > A jak myślisz? Ma czy nie ma? Jeśli pożyczył od znajomych?
    > Łatwiej pożyczyć od znajomych czy łatwiej pobrać kartą?
    >
    > Ja karty [debetowej EB] nie mam, ale chyba kartą
    > nie można pobrać z oszczędnych. :)
    >


    oto jaką odpowiedź otrzymałem z EB:
    -------------------------------------------

    Szanowny Panie,

    Uprzejmie informujemy, iż w związku z prowadzonymi pracami organizacyjnymi
    placówka w Policach przy ul. Wyszyńskiego 4G jest nieczynna. Za utrudnienia
    przepraszamy.

    Jednocześnie informujemy, że jeżeli jest Pan niezadowolony z oferty lub
    obsługi w Euro Banku istnieje możliwość złożenia reklamacji.

    Reklamacje można złożyć w następujący sposób:
    1) listownie na adres centrali: EuroBank S.A.
    ul. Św. Mikołaja 72
    50-126 Wrocław
    2) poprzez e-mail: i...@e...pl
    3) telefonicznie pod numerem telefonu 19000. Centrum Obsługi Klienta czynne
    jest przez 7 dni w tygodniu w godzinach 08:00 - 23:00
    4) w placówce Banku
    5) poprzez pocztę wewnętrzną serwisu eurobank online.

    W reklamacji prosimy o sprecyzowanie problemu i ewentualne sformułowanie
    swoich oczekiwań i roszczeń, a także o zawarcie danych kontaktowych (numeru
    telefonu bądź adresu korespondencyjnego, imię i nazwisko, numer PESEL). Każda
    reklamacja jest rozpatrywana maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych, a o jej
    wyniku zostanie Pan poinformowany telefonicznie bądź drogą listowną.
    Z poważaniem
    Centrum Obsługi Klienta
    Euro Bank




    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1