  • Data: 2003-10-07 08:44:19
    Temat: Re: eurobank = zdzierobank
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > Bardziej wyglada na to, ze udzielaja kredyty gotowkowe. Czyli cos, od czego
    > wszystkie banki uciekaja jak najdalej...

    No właśnie !!!
    Zaczekajmy na inne produkty np. linie czy KK.... wtedy dopiero będzie można coś
    powiedzieć o tym banku.
    BTW taki stand musi być pewnie spooooro tańszy w utrzymaniu niż normalny oddział
    w markecie. Dla porównania powiem, że pewien bank mający oddział (coś koło
    80-100m2) w markecie płaci 45 000zl na MIESIĄC !!! Tak więc wydaje mi się, że
    plan twórcy Eurobanku jest dobrze przemyślany.
    Pożyjemy zobaczymy...

    --
    Witek