  • Data: 2003-10-07 12:24:49
    Temat: Re: eurobank = zdzierobank
    Od: "bd" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A czemu zabraniasz mi bronic tego banku?

    a gdzie napisalem, ze zabraniam Ci bronic tego banku?

    > 1) Eurobank dopiero wystartowal i to nie we wszystkich lokalizacjach. Bank
    > dopiero rusza - i nie widze powodu, zeby musial uruchamiac od razu wszystkie
    > uslugi czy kanaly dostepu.

    a czy ja pisze, ze musi cos uruchamiac?

    > Jesli ty mnie sie pytasz czemu ja ten bank bronie, to ja
    > sie pytam a czemu sie tak uczepiles tego banku?

    ja sie tego banku nie uczepilem. tematem tej dyskusji jest eurobank wiec mowie
    na temat. dziwne?

    > Przeciez jest wiele innych
    > bankow i produktow, ktore dla klienta sa jeszcze gorsze - i nie pamietam,
    > zebys sie czepial.

    bo ja sie nie czepiam, nie mam w zwyczaju. to ten bank a nie inny wchodzi teraz
    na rynek. poza tym skad wiesz od jak dawna ja tu jestem?

    > ale twoje argmenty -
    > uczepienie sie, ze bank nie pozwala poznania salda w danej chwili bezplatnie
    > jest moim zdaniem zwyklym pieniactwem.

    Twoim zdaniem, Twoim zdaniem. zawsze wyrazasz swoje zdanie. to normalne. a ja
    Ci mowie, ze bank ten prowadzi (popularna wsrod bankow) polityke
    oplat "ukrytych".

    > Moze
    > ty musisz jesli na koncie masz swoje 500 zl i wymagasz od banku Bog wie
    > czego...

    bez komentarza.

    > Nie rozmieszaj mnie z ta karta. Dalej jest wiele bankow, ktore maja duze
    > opoznienia w aktualizacji srodkow dostepnych na koncie,

    i bardzo czesto a raczej zawsze wina za przekroczenie dopuszczalnego salda
    banki obciazaja klienta. a eurobank zdaje sie mowic: "chcesz sprawdzic saldo
    PLAC. nie chcesz? nie musisz sprawdzac ale jak przekroczysz saldo to KARA"
    poza tym ludzie moga chcec sprawdzic czy wplynely juz na konto srodki, na ktore
    czekali. za to tez maja placic? BEZSENS. bank powinien sie cieszyc, ze
    powierzam mu swoje pieniadze. wprowadzajac takie oplaty utrudnia dostep do
    tego, co nalezy do klienta.

    > No i tutaj tez tak jest. Za 95 gorszy miesiecznie masz konto z karta. Mozesz
    > robic za darmo wyplaty we wlasnych bankomatach i placic nia w sklepie. Czego
    > chcesz wiecej?

    a co to za usluga? to jest niezbedne minimum. skoro w danym banku gromadze
    pieniazki to musze miec do nich swobodny dostep.

    > Dla mnie absurdalnych jest wiele innych rzeczy - np oplaty za konto w
    > niektorych bankach, poziom oprocentowania ich kredytow czy depozytow,
    > obsluga klientow i tak dalej. Ale nie robie z tego az takiego odkrycia...

    bo moze to zostalo juz danwo odkryte a poza tym nikt Ci nie broni ani tez nie
    nakazuje.
    pozdrawiam

    ps. nie jestem nastawiony jakos specjalnie negatywnie do tego banku. w ogole
    nie jestem nastawiony. mysle nawet, ze bank ten zrobi dobry interes ale nie
    bede chwalil go za jego sprytne metody zarabiania kiedy moj punkt widzenia
    (zalezny przeciez od punktu siedzenia) jest zupelnie z drugiej strony barykady:)