eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[finał] Chargeback w Polbanku - próbował ktoś?Re: [finał] Chargeback w Polbanku - próbował ktoś?
  • Data: 2011-09-13 16:00:41
    Temat: Re: [finał] Chargeback w Polbanku - próbował ktoś?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    xbartx <b...@h...net> writes:

    > Bank mi przysłał jakiś wniosek o chargeback, który musiałem wypełnić i
    > podać powód tego wniosku, datę oraz kwotę transakcji no i nr karty.

    No ale klient nie moze przeciez skladac zadnych wnioskow "o chargeback".
    Bank nie jest (w kontekscie kart) tylko posrednikiem miedzy klientem
    i sklepem, on ma oddzielne umowy z klientem i oddzielne z organizacja.

    Klient moze skladac reklamacje, powolujac sie na swoje ustalenia
    z bankiem. Moze byc np. tak, ze bank nie zabierze pieniedzy sklepowi,
    a musi je oddac klientowi. Ale to zalezy od umowy.

    > Kwit wygląda jak nalepka na paczce na pewno nie jest to potwierdzenie
    > tego, że paczka gdzieś dotarła tylko, że została wysłana. Jest też ten
    > skanu podpisu osoby, która rzekomo odbierała.

    Pozory moga mylic. Potwierdzilbym to w firmie kurierskiej. Rozumiem ze
    masz numer przesylki?

    > Hmmm w sumie spróbuję jeszcze raz napisać do firmy kurierskiej, może tam
    > się trafić ktoś komu się będzie chciało ;)

    Przeciez nie robia łaski.
    Nie maja serwisu w Internecie?
    Rozumiem ze to jest w ogole istniejaca firma kurierska?
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1