  • Data: 2018-12-16 17:03:17
    Temat: Re: frankowicze
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 16 grudnia 2018 16:49:03 UTC+1 użytkownik Wojciech Bancer napisał:
    > On 2018-12-16, Kris <k...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Oczywiście. Przecież technika "prywatyzuj zyski, upubliczniaj straty"
    > jest stara jak świat. I tak, są głosy (m. in. z KNFu) że jak WIBOR
    > podskoczy, to się rozpoczną lamenty że "nikt nie wiedział".
    > Przy obecnych propozycjach kredytowych masz też symulacje "co jeśli"
    > taki WIBOR podskoczy do 8%, albo >10% (sam widziałem takich kilka).
    > Ale nadal znajdzie się grono takich co "nie wiedzieli" :)

    Tyle tylko że banki trochę lepiej się teraz zabezpieczają mając nauczkę po 2007
    Polega to na tym że w umowach z pół strony więcej jest formułek w stylu "jestem
    świadom że wraz ze wzrostem wibor wzrośnie rata"
    A dla "operatora cnc" to tylko kolejna niezrozumiała, nieprzeczytana kratka do
    podpisu podana przez pracownika instytucji zaufania publicznego.
    Przypomnę tylko: umowa najprostszego produktu bankowego jakim jest ROR potrafi liczyć
    kilkadziesiąt stron
    W ś.p. Raiffeisen Bank jeszcze niedawno taka umowa z załącznikami to było coś koło 70
    stron drobnym drukiem