    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: frankowicze
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <f...@g...com>
    <s...@p...org>
    <c...@g...com>
    <s...@p...org>
    <d...@g...com>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    Date: 28 Dec 2018 23:59:46 GMT

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > [...]
    >
    > Ale sprzedawca nie prezentuje jednego produktu, tylko pozwala mi się
    > zapoznać z asortymentem w danym przedziale cenowym, bez
    > samodzielnego latania po całym sklepie i szukania tych właściwych.

    Ja cie nie bede przekonywał na siłe ze czesto maja interes sprzedac to co
    im sie opłaca.
    Widze ze ciągniesz w strone obiektywnosci tegoz - nie ma sprawy ;-)

    > Jak mnie interesuje lodówka do 1200 zł, to nie muszę biegać po całym
    > sklepie wielkopowierzchniowym, tylko na wstępie chcę sobie
    > ograniczyć ofertę do 4-5 sztuk maks.
    >
    > Po co tracić czas na te droższe i te (znacznie) tańsze? Przedziały
    > cenowe determinują ogólną klasę możliwości produktu i np. lodówki z
    > no frostem, klasy energetycznej AAA nie ustrzelisz za 800 zł w
    > sklepie stacjonarnym.
    >
    > A chcę w takim stacjonarnym, bo np. chcę od razu zamówić transport
    > do domu, a kurier to mi pokaże wała i nie będzie wnosił mi 70kg
    > sprzętu na 4 piętro. :-P

    A na wysyłkowej nie masz mozliwości zamowic usługi wniesienia do
    mieszkania?
    Pomijam juz to ze jeszcze nie spotkałem kuriera który by sobie chetnie
    kilku dyszek dodatkowo nie dorobił za wniesienie, zwłaszcza ze maja
    wozki, pasy i nie jest to jakis wielki problem dla nich...

    > Przede wszystkim w internecie to masz większy asortyment, więc
    > ustrzelić coś co akurat masz w sklepie to nie jest łatwo. A sprzęty
    > warto pomacać przed zakupem, a nie na zdjęcia się zdawać.

    Ale mozna odwrotnie - idziesz do sklepu i bierzesz telefon...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle