  • Data: 2018-12-29 12:59:44
    Temat: Re: frankowicze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No owszem ... o ile te 70% jest prawdziwe.
    > I o ile "70% klientów płaci odsetki od KK" to samo co "70% splaca
    > minimalna".
    >
    > W kazdym badz razie nie widze nic zlego w tym, ze emeryt sobie
    > pralke na kredyt kupi, czy ktos sie zapozyczy i dzieci na kolonie
    > wysle. Byle nie w Providencie :-)

    Ja patrze na to tak - zawsze powinienes miec odłożone kilka wypłat do
    przodu. Wtedy nie bedzie problemu z awaryjnym zakupem pralki.
    Mam kilku znajomych pracujących w pozyczkach typu prowident. Oni twierdza
    ze ludzie nie pozyczaja w prowidencie na takie awaryjne sytuacje. W
    wiekszosci to sa ludzie ktorzy pozyczaja nieodpowiedzialnie. Np. na
    wakacje, na ajfona, na nowy telewizor... A potem przychodzi spłacac,
    idziesz do nich, mowia ze dzis nic nie maja a w kącie lezy karton po
    pizzy... Taka podobno jest wiekszosc ich klientów.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."