  • Data: 2018-12-29 17:59:44
    Temat: Re: frankowicze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > No bo tyle jest do spłaty.
    > A czemu Ty liczysz całe zadłużenie we franku biorąc pod uwage tylko
    > kurs dzisiejszy? Też już wiesz że kolejne 20 lat będzie taki kurs?

    Licze kapitał.A co mam do tego dodawać? Przyszłe rachunki za wode?
    Oczywiście nie wiem jaki bedzie kurs przez najblizsze 20 lat.
    Ty nie wiesz jakie bedzoe oprocentowanie. ale frankowicz tego tez nie
    wie.
    I znow ma gorzej i bardziej ryzykownie bo ma dwie zmienne zamiast
    jednej... Ale wiadomo - biedak to mozna mu wciskac takie ryzyko, najwyzej
    sie powiesi.

    > To jest gdybologia stosowana.
    > Na tu i teraz mam do spłaty, wraz z odsetkami więcej niż pożyczyłem.

    Nie. Na dzis masz do spłaty mniej.
    Jeżeli natomiast zdecydujesz sie kontynuowac kredytowanie, to spłacisz
    tyle ile policzyłes (z dokładnoscia do zmiany wiboru)
    Frankowicz nie ma takiego luksusu. Ma na dzis dzien do spłaty wiecej niz
    pozyczył. DUZO wiecej! Pomimo tego ze spłaca juz np 7 lat jak w
    opisywanym przypadku. Spłaca wiecej niz mu przedstawiano podczas brania
    kredytu. DUZO WIECEJ! A miał płacic mniej, jako biedny klient ktorego nie
    stać na kredyt w PLN...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,