  • Data: 2018-12-29 17:59:44
    Temat: Re: frankowicze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Dobrze mowisz, ale gorzej, jak ktos nie ma.
    > Choc emeryt powinien miec.

    Kazdy powinien miec.
    Ja rozumiem, jak ktos zaczyna prace zawodową etc.
    Ale jak ktos juz pracuje kilka lat to wydawanie wszystkiego miedzy
    wypłatami to zwykła nieodpowiedzialnosc. IMO oczywiście.

    > Prawdopodobnie, bo rozsadny by Providencie nie pozyczyl :-)
    > Ale moze tam juz warunki lepsze.
    > Ostatnio 0% RRSO ... brzmi ciekawe :-)
    > Urabiaja klienta, czy licza, ze na drugi raz tez nie przeczyta umowy
    > ?

    Łapią klienta zapewne. Co to za problem 1000zł pozyczyc.

    > No i druga sprawa - jak bedzie pozyczka potrzebna, to w banku nie
    > dostaniesz, a w Providencie tak :-)

    Pozyczke ktora nic ci nie da poza tym ze wpedzi cie w jeszcze wieksze
    długi.
    Mafia tez tak pozycza pewnie...

    > Ale providentowi chyba w to graj - bedzie sciagal dlugo i zarabial
    > :-)

    Podejrzewam ze jakies parcie na spłate jest aczkolwiek dokładnie tak
    działają, ze w ktoryms momencie proponuja nowa pozyczke na spłate starej
    plus cos dodatkowo. Typowe wpedzanie w spirale zadłuzenia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"