eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankifraud na karcie na wysoka kwote - mial ktos podobna zabawe? › Re: fraud na karcie na wysoka kwote - mial ktos podobna zabawe?
    From: Robert Kois <k...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: fraud na karcie na wysoka kwote - mial ktos podobna zabawe?
    Date: Tue, 27 Oct 2009 15:19:20 +0100
    Sender: k...@h...pl

    Dnia Tue, 27 Oct 2009 15:08:49 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Tak robi wiele bankow, a w praktyce moga tak zrobic wszystkie, wystarczy
    > im klauzula wykonalnosci na BTE. BTW nie jest to ograniczone do jednego
    > banku, moga sciagac srodki z innych.

    Ale BTE to nie od ręki, a środki z konta mogą zdjąć w każdej chwili.

    > Konto w innym banku niz KK moze miec sens w przypadku, gdy bank chce nas
    > pozbawic "wszystkich" pieniedzy (daje to troche czasu po prostu), ale
    > nie przy wzglednie niewielkich sumach (ale wystarczajacych, by sie tym
    > w ogole zajmowac).

    Przy niewielkich sumach (dla dowolnej definicji niewielkich) to ogólnie
    można się nie przejmować. ale jak ci pojadą po limicie karty który jest np.
    x6 zarobki to już wesoło nie jest.

    Ja akurat karte mam w innym banku niż konto bo podstawowy ROR w Polbanku to
    imho masochizm a ich karty są ok.

    --
    Kojer