    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: fundusze inwestycyjne - dobre na początek?
    Date: Mon, 26 Apr 2010 20:41:05 +0200

    skippy wrote:

    > Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ta sama zasda dotyczy pietruszki oraz dowolnych innych towarów, z fundami
    > jest pewna odmienna kwestia - mianowicie sa wspomagane reklamowo w
    > momentach odwrotnych i raczej o to mi w skrócie chodziło
    >
    > co do pytania - jasne jest, że kupując w 2007 niezlewarowane fw20 i je
    > później rolując wyszłoby sie prawie tak samo, choć bez bezsensownego
    > sprawdzania stawiam, ze lepiej.

    Do wiedzy o handlu na giełdzie, poprzez fundusze czy bezpośrednio, wchodzi
    umiejętność interpretacji informacji prasowych czy telewizyjnych. Przy
    handlu pietruszką trzeba odróżniać wygląd pietruszki zgniłej od zdrowej.
    Wracam do sedna. By na jakiejś działalności zarabiać trzeba się na tym znać.
    Ty nie urodziłeś się ze swoją wiedzą o handlu na giełdzie. Zacząłeś się
    uczyć potem zacząłeś handlować następnie traciłeś na tym handlu, aż
    osiągnąłeś taki poziom wiedzy, który pozwala Ci zarabiać. Trzeba dodać na
    koniec, że to nauka płatna i nie ma finansowania przez państwo. Każdy płaci
    własne czesne. Założyciel wątku dopóki nie będzie umiał to będzie tracił. Na
    razie się zorientowałem, że nie chciało mu się wgłębiać w szczegóły z czego
    składają się koszty tej działalności, nie miał też czasu wybrać dla siebie
    najlepszych dostawców. Przymierzmy takie podejście do piekarza i spróbujmy
    przewidzieć przyszłość takiego piekarza na rynku bułek kajzerek.