  • Data: 2012-10-18 15:22:03
    Temat: Re: getin dzwoni
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    pani zadzwonila dzis znowu.

    Ze smietanki wymienie:

    - proponuja zmiane oprocentowania, "bo 8 listopada wszystkie banki je
    obniza". Czyli pani ma szklana kule, ktora juz wie co RPP i kazdy jeden
    bank zrobi.

    - wydusilem ze chodzi o polisolokate. Pani, zapytana czemu nie okresla
    produktow nalezycie i po imieniu poniewaz to robi istotna roznice (caly
    czas wczesniej byla mowa o lokacie) i po mojej uwadze ze gwarancje UFG
    i BFG sie roznia drastycznie, stwierdzila (uwaga!) "ze jak bank upadnie
    to i tak nie dostane pieniedzy". Brawo za budowanie zaufania w
    instytucje w ktorej pracuje i caly system bankowy.

    Jednoczesnie mimo argumentu o UFG wciaz uporczywie mnie przekonywala
    do spotkania z doradca, bo przeciez on policzy ze to wszystko mi sie
    wszystko oplaca.

    W efekcie poprosilem pania, zeby zaznaczyla w systemie ze nie zycze
    sobie zadnych telefonow ktore maja na celu wprowadzanie mnie w blad
    odnosnie kwestii dotyczacych podejmowania decyzji dotyczacych moich
    srodkow finansowych bo nastepnym razem przestane korzystac z ich
    produktow.

    Tak sie zastanawiam czy takie manipulowanie to nie jest temat dla KNF.

    --

    memento lorem ipsum