  • Data: 2012-10-18 16:32:28
    Temat: Re: getin dzwoni
    Od: Konfabulator <k...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Paź, 15:22, elmer radi radisson <r...@spam-spam-spam-eggs-bacon-
    and.spam.wireland.org> wrote:

    > W efekcie poprosilem pania, zeby zaznaczyla w systemie ze nie zycze
    > sobie zadnych telefonow ktore maja na celu wprowadzanie mnie w blad
    > odnosnie kwestii dotyczacych podejmowania decyzji dotyczacych moich
    > srodkow finansowych bo nastepnym razem przestane korzystac z ich
    > produktow.

    Hehehe. Ja już im groziłem z 10 razy. Oni mają to głęboko w dupie. Jak
    poblokowałem wszystkie numery z których dzwonią to zaczęli dzwonić ze
    swoich prywatnych komórek!!! Ja już im ubliżam, a oni dalej dzwonią.
    Mówię im, że to nie ja, że ja nie żyję, że wyjechałem na Madagaskar.
    Nic to nie daje. Jeszcze pół roku muszę się z nimi męczyć, ale dalej
    obiecałem sobie, że jeśli jakiś bank będzie miał ofertę nie gorszą niż
    0,5% to uciekam od nich, bo to wygląda niezbyt dobrze...