  • Data: 2009-11-13 09:31:37
    Temat: Re: glosowanie
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    viper wrote:

    > ja jednak jestem za przymusem... totus, nie możesz wszystkich mierzyc
    > swoją miarą...

    Ty nie możesz swoją. Moja miara jest tak samo dobra jak Twoja.

    > ty swoimi nadwyżkami się podzielisz poprzez fundacje, bo
    > wiesz że dwoma łyżkami nie da się jeśc... ale nie wszyscy są tacy...
    > ludzie w większości są chytrzy i pazerni...

    Boisz się, że Twoja szlachetność nie jest tak popularna jak byś chciał. Kto
    nie jest dostatecznie szlachetny to trzeba go do tego zmusić. Tu się
    różnimy. Jak ja chcę by ktoś podzielił mój punkt widzenia to go do tego
    przekonuję, a nie zmuszam. Dla mnie to zwykły bolszewizm.

    > jest to znakiem naszych
    > czasów... takie podatkowe rozwiązanie na pewno nie jest doskonałe... ale
    > inaczej chytrusków nie zmusisz do sięgnięcia do sakiewki...

    No właśnie trzeba ich zmusić bo inaczej nie pójdą do nieba. Najlepiej spalić
    na stosie bo ogień oczyszcza. Chytrość jest taka niska. Należy to tępić
    krzyżem i mieczem.