  • Data: 2009-11-13 10:06:49
    Temat: Re: glosowanie
    Od: "skippy" <...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hdjavj$n94$1@inews.gazeta.pl...

    > Ty to masz jakieś rozdwojenie jaźni. Kompletnie nie honorujesz tematu
    > grupy
    > ale jeżeli chodzi o temat wątku to jesteś purysta. To teraz sobie wystaw
    > jak
    > odbierają twoje watki ci, którzy traktują tak poważnie temat grupy jak Ty
    > temat wątku. Zrozumienie innych często mnie przerasta.

    poza tym ja i jak widzę totus i viper napisalismy 'TAK'
    piszesz więc po to, aby się dowalić?
    uprzedzając ew. kąsliwe uwagi, jesli kogoś z tych osób nie uważasz za elitę
    grupy, to trzeba było wyartykułować.
    Ja się nie uważam więc oprócz dowalenia schlebiasz mi.
    A jak mnie nie uważasz, to przepraszam za posądzenie o chęć dowalenia na
    siłę.