  • Data: 2009-11-13 10:07:36
    Temat: Re: glosowanie
    Od: "viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ty nie możesz swoją. Moja miara jest tak samo dobra jak Twoja.

    > Boisz się, że Twoja szlachetność nie jest tak popularna jak byś chciał. Kto
    > nie jest dostatecznie szlachetny to trzeba go do tego zmusić. Tu się
    > różnimy. Jak ja chcę by ktoś podzielił mój punkt widzenia to go do tego
    > przekonuję, a nie zmuszam. Dla mnie to zwykły bolszewizm.

    > No właśnie trzeba ich zmusić bo inaczej nie pójdą do nieba. Najlepiej spalić
    > na stosie bo ogień oczyszcza. Chytrość jest taka niska. Należy to tępić
    > krzyżem i mieczem.

    i bardzo dobrze... tak powinno byc... każdy niech pilnuje swego... naród dzieli
    się na porządnych i na kombinatorów... porządni mieszkają w prządnych domach i
    jeżdżą porządnymi brykami, a kombinatorzy tylko kombinują jak związac koniec z
    końcem... ale gówno mnie to obchodzi... ja swojego nie dam... będę składał na
    kupkę... a mojej kupki niech pilnuje policjant... za 1000 złociszów
    miesięcznie... było byc biznesmenem jak ja... to przecież psi obowiązek
    państwa... moje dzieci niech uczy nauczyciel za 1000 złociszów na miesiąc...
    trzeba było zostac biznesmenem jak ja, byłoby więcej... to psi obowiązek
    państwa... ludzie na wózkach inwalidzkich niech miesiącami nie wychodzą z
    domu... gówno mnie to obchodzi... trzeba było nie chorowac i zostac biznesmenem
    jak ja... ja ciężko pracuję i będę składał na kupkę... swojego nie dam, a każdy
    niech się martwi o siebie... państwo ma mi zapewnic ochronę... a jak nie ma
    skąd wziąśc to jest problem państwa... gówno mnie to obchodzi... nich wezmą z
    tego tysiąca od policjanta i nauczycielki... żeby nie było że jestem ch...jem
    to mogę tyle samo też dorzucic... ale nie będzie takiego bolszewizmu, że ja
    będę płacił więcej... wara od mojej kupki... wprawdzie we wszystkich
    rozwiniętych krajach bogatsi płącą więcej, ale im się w dupach przewraca... u
    nas ma byc inaczej... trzeba dążyc do jak najmniejszych podatków, a ci
    najsłabsi niech sobie kombinuja jak chcą... a gówno mnie to obchodzi... EOT