  • Data: 2009-11-13 12:27:51
    Temat: Re: glosowanie
    Od: "viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Według mojego rozumienia tematu tej grupy nie napisałem nigdy -
    > podkreślam - nigdy niczego co nie miałoby bezpośredniego lub pośredniego
    > związku z jej tematem. Jeżeli takie rozumienie sprawy jest na grupie tak
    > egzotyczne, ze przegram to głosowanie na co wszystko wskazuje, to w
    > konsekwencji postąpię w myśl znanej zasady "nie będę się kopał z
    > koniem". Nie należę do ludzi, którzy chcieli by na siłę uszczęśliwiać
    > innych.

    wszystko pięknie... ale logika twojego postępowania mnie zadziwia... masz
    poglądy polityczne jakie masz... ja na przykłąd mam inne ale co z tego...
    bardzo źle by było gdybyśmy mieli takie same.. ja pomijam temat trolowania na
    grupie co mi się bardzo nie podoba... ale chodzi mi o logikę tego głosowania...
    twoje poglądy są w mniejszości, nie wnikam czy są niesłuszne czy słuszne... ale
    są w mniejszości... a ty chcesz by zwolennicy platformersów głosowali za
    tobą... wiemy dobrze że gdybyś trolował w drugą stronę, to wynik głosowania
    byłby inny... niestety paru zawziętych i mściwych gości wykopało głęboki rów w
    poprzek kraju i nijak się go zasypac nie da na razie... i ten rów będzie
    oddziaływał na wszystko co nas otacza, także na naszą grupę... dlatego możesz
    przegrac to głosowanie nie przez to co piszesz, tylko przez ten rów... tak jest
    i nie ma co się czarowac że jest inaczej... więc właśnie to co robisz to jest
    klasyczne kopanie się z koniem, pewna forma masochizmu...