  • Data: 2009-11-16 06:47:09
    Temat: Re: glosowanie
    Od: "skippy" <...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Barbara"

    > o cholewka .. spadłeś z księżyca, jednym słowem ..rodziców, oczywiście,
    > nie
    > miałeś ;)

    Miałem, ale dokładnie wszystko mam ze swojej i żony pracy a nie z ich.
    No może oprócz fotografii i zepsutego aparatu fot. marki Zenit..
    Czasami tak bywa:)

    > wiedze też tam nabywałeś ..
    > bo jednak u nas to studia zawsze kosztowały, jakbyś na to nie patrzył.

    No nie o to tu zupełnie chodziło.
    Oddaję to podatkami cały czas i raczej juz dawno spłaciłem.

    > Pominę taki 'drobny' fakt, że i tak w III RP oprócz tych, co się sami
    > uwłaszczyli, to ponownie uwłaszczono robotników i chłopów ..
    > czy Ty naprawdę nie dostrzegasz tego?

    Ja pisałem o sobie.
    I ani sie nie uwłaszczyłem, ani nikt mnie nie uwłaszczył:)
    Zresztą uwłaszczenie było szersze i nie dotyczyło tylko tych 'nielubianych'.