    From: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: glosowanie: NIE
    Date: Thu, 12 Nov 2009 14:50:38 +0100

    Jerzy Olszewski pisze:
    > Pojawił się postulat by przeprowadzić głosowanie, czy czytelnicy tego
    > forum życzą sobie abym dalej był aktywnym jego uczestnikiem.

    Ja grupę czytam głównie biernie, rzadko zabieram głos w dyskusjach - ale
    pozwolę się sobie wypowiedzieć w tej kwestii. Otóż jestem na NIE.
    Uważam, że posty na odpowiednie tematy powinny trafiać na odpowiednie
    grupy. Jeśli ktoś jest zainteresowany takimi tematami, to niech się
    przeniesie na pl.soc.polityka. Jeśli ktoś uważa, że polityka zawiera się
    w giełdzie - niech zasubskrybuje *oprócz* pl.biznes.wgpw grupę
    pl.soc.polityka, a tematy pozapolityczne pozostawi na p.b.w. Nie mam nic
    przeciwko pojawieniu się raz na jakiś czas postu politycznego, pod
    warunkiem, że jest *ściśle* związany z tematem grupy i ma *bezpośrednie*
    przełożenie na giełdę. To, co robisz, to jest - niezależnie od Twojego
    wcześniejszego wkładu, który doceniam - zaśmiecanie grupy. Dlatego
    właśnie jestem na NIE.

    Przy czym chciałbym zaznaczyć, że całe głosowanie uważam za rodzaj
    doradzenia, wypowiedzenia opinii. Mój głos, tak jak pozostałe,
    potraktuj, proszę, jako głos doradczy. Oznacza on: "uważam, że w takiej
    formie jak teraz nie powinieneś się udzielać". Daleki jestem od
    zabraniania Ci pisania na grupę - jest w końcu wolność słowa, a każdy
    może sobie skonfigurować swój czytnik. Natomiast z tego, co zrozumiałem,
    to właśnie opinię czytelników chcesz uzyskać. Moja opinia brzmi zatem:
    NIE.

    Pozdrawiam, argothiel