    From: "Barbara" <b...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: glosowanie/TAK!!!
    Date: Mon, 16 Nov 2009 09:33:59 +0100

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości
    news:hdqtfm$1km$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    | Polska sama zepchnela sie do naroznika bedac zbyt wierna sluzebnica USA pod
    | rzadami Republikanow przy jednoczesnym odgrzewaniu starych konfliktow ze
    | wszystkimi sasiadami. To raczej dziwne, ze Polska bedac 5 czy 6 krajem Unii
    | pod wzgledem popowierzchni i liczby ludnosci chce nia rzadzic. O czym
    | dobitnie swiadcza wypowiedzi naszego prezydenta, ktory sprawia wrazenie
    | czlowieka kompletnie oderwanego od realiow. Narod widzac bezmiar glupoty
    | swoich wybrancow zajal sie swoimi sprawami. Mlodsi dobrze wyksztalceni
    | wyniesli sie za granice, a zostali zapici bezrobotni z depresja ktorym
> [...]

    Odpowiedz mi zatem Lechu, skąd Ci bezrobotni? w dodatku zapici?
    Trzeba było na 'hurrra' likwidować PGR-y, szczególnie te dobrze gospodarujące, w
    dodatku nie zostawiając pracownikom nawet działek przyzagrodowych? Czy też może
    lepiej było sensownie na przekształconych gospodarstwach rolnych sensownie
    prowadzić gospodarkę rolną?

    a porównawczo: czemu robotnicy mogli dostać udziały/akcje, a pracownicy PGR nie?
    czemu do tej pory nie ma reprywatyzacji, a nadal kwitnie handel kradzionym?
    czemu III RP budowali wyłącznie UBecy i robotnicy? bo przecież nie nauczyciele,
    lekarze, pielęgniarki itp.

    Tak niby śledzisz przemiany gospodarcze, a oczywistości nie widzisz, widzisz
    tylko PiS - a co do tego wszystkiego ma PiS?
    Czego chcesz od prezydenta RP?
    Tego, by przyklasnął GRU/KGB i ich sługusom?
    Tego, byśmy stracili kompletnie panowanie nad gospodarką?
    Póki co dość skutecznie niszczy się dokonania II RP. Naprawdę tego nie widać
    ????
    Za czasów poprzedniego rządu może i nerwowo było w relacjach zagranicznych, ale
    nie traktowano nas jak półgłówków. Poklepywanie po ramieniu i Buzek u góry - to
    czysta kpina, a nie partnerstwo.

    Zatem - mniej plucia na PiS czy też inną partię, a więcej myślenia o tym, w
    jakim kierunku zmierzamy i kto, tak naprawdę, tymi poczynaniami kieruje.
    Warto też dzisiaj posłuchać podsumowań dokonywanych przez ekspertów - nie mam na
    myśli polityków.
    Barbara