eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankigłosowanie na nabardziej szpetny interfejs bankowyRe: głosowanie na nabardziej szpetny interfejs bankowy
  • Data: 2009-08-14 12:43:55
    Temat: Re: głosowanie na nabardziej szpetny interfejs bankowy
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:h63lnu$btm$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > news:6f8fd934-1a64-4316-b703-3a53cc344df0@l34g2000vb
    a.googlegroups.com...
    >
    >> Co do interfejsu to mozna sie przyzwyczaic. Musze im przyznac, ze te
    >> topornosc systemu Nordea zazwyczaj nadrabia jakoscia obslugi klienta
    >> przez call center. I odpowiedzi poczta wewnetrzna tez sa zazwyczaj
    >> rzeczowe i na poziomie.
    >
    > Jestem klientem Nordei. W życiu by mi do głowy nie przyszło, że ich
    > interfejs może być uznany za najbardziej szpetny.

    gdybys byl klientem kilkunastu innych bankow i mial porownanie to bys tak
    mogl stwierdzic :)


    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!
    http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99
    brutto
    http://oprogramowanie.dedykowane.szacuneczek.org.pl - aplikacje/www na
    zamówienie

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1