eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankigłosowanie na nabardziej szpetny interfejs bankowyRe: głosowanie na nabardziej szpetny interfejs bankowy
  • Data: 2009-08-14 12:37:59
    Temat: Re: głosowanie na nabardziej szpetny interfejs bankowy
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:6f8fd934-1a64-4316-b703-3a53cc344df0@l34g2000vb
    a.googlegroups.com...

    > Co do interfejsu to mozna sie przyzwyczaic. Musze im przyznac, ze te
    > topornosc systemu Nordea zazwyczaj nadrabia jakoscia obslugi klienta
    > przez call center. I odpowiedzi poczta wewnetrzna tez sa zazwyczaj
    > rzeczowe i na poziomie.

    Jestem klientem Nordei. W życiu by mi do głowy nie przyszło, że ich
    interfejs może być uznany za najbardziej szpetny.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1