    From: "Jacek" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "hamstwo" i drobnomieszczanstwo w BPH
    Date: 5 Aug 2004 09:27:41 +0200

    > Kilka postów niżej opisałem taką sytuację:
    > Na grupie psioczy się ciągle na BPH, a dla mnie to najlepszy bank na polskim
    > rynku. Moja opinia w dużej mierze zbudowana jest na osobowości i charyzmie
    > mojego doradcy. Gdy zdarzyło mi się "utknąć" na końcu Polski, bez pieniędzy,
    > karty do bankomatu i dowodu osobistego, doradca załatwił mi kasę i świat od
    > razu stał się piękniejszy.

    Twoje wnioski wydają mi się zbyt daleko idące. Być może masz najlepszego doradcę
    na rynku, ale żeby na tej podstawie twierdzić, że bank jest najlepszy?
    Być może w segmencie VIPów, dzięki "osobowości i charyzmie" doradców radzi sobie
    nieźle. Ale jeśli czytasz grupę, to z pewnością dostrzegłeś, że jeśli chodzi o
    zwykłych klientów, to radzi sobie średnio.
    Nie wspominając już o stosunku jakości do ceny.

    Jacek