  • Data: 2010-05-15 10:42:25
    Temat: Re: hsbc opinia
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tarantula" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:d92ae3b0-d5e4-4352-bfbb-f5f59776ec54@v3
    7g2000vbv.googlegroups.com...

    > hmm 100k troche duzo i moze dla banku tez, a o co chodzi z tymi

    Może. Ale co to obchodzi klienta, który płaci bankowi 100 zł miesięcznie za
    pakiet albo utrzymuje w banku średnie saldo nie niższe niż 150k (szczególnie
    w tym drugim przypadku)? Klient chce - klient powinien dostać bez zbędnych
    dyskusji.

    > swistkami do konta oszczednosciowego, tzn ze jk chce 20k oszcz to
    > musze swistek z pracy przyniesc?

    Nie, to chodzi o to, że jak chcesz korzystać z linii kredytowej w rachunku
    (która w ofercie Premier jest atrakcyjnie oprocentowana i nie ma prowizji za
    odnowienia, co przy odpowiednio wysokim limicie równoważy opłatę za pakiet
    1200 zł rocznie) to "na gębę" bank daje tylko bardzo niską kwotę, a powyżej
    chce zeznań PIT z dwóch lat do tyłu. Takie podejście z epoki króla Ćwieczka,
    kultura "zaświadczenia i pieczątki", trochę a'la BZWBK (z całym szacunkiem
    do Zespołu BZWBK :). Jak chcesz coś wpłacić do HSBC to przyjmą to z
    otwartymi rękami, a najlepiej jeszcze gdybyś jakiś ich program
    oszczędnościowy otworzył albo kupił jakieś fundusze.

    > a drugie pytanie powiedzcie mi dla kogo jest ta oferta advance,
    > okreslcie profil człowieka?

    Moim zdaniem jest to oferta dla drobnego przedsiębiorcy (lub zapalonego
    turysty), który wykonuje niezbyt wysokie transakcje międzynarodowe (nie jest
    zainteresowany ofertą Premier), szczególnie jeśli wykonuje je czasami w GBP
    albo jego kontrahenci posiadają rachunki w HSBC. Oprócz tego może też być to
    oferta dla klientów, którzy mają potrzebę błyśnięcia w towarzystwie, w jakim
    to międzynarodowym banku mają rachunek.

    Ale w sumie pytanie zadałeś ciekawe. Może mamy kogoś z HSBC na grupie? Kto
    miał być klientem docelowym oferty Advance?