  • Data: 2012-02-16 10:58:17
    Temat: Re: ile bylo warte X zl w roku 1984?
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> napisał w wiadomości
    news:4f3c7518$1@news.home.net.pl...

    > Bez przesady - cukierki, konserwy i sery byly.

    Ile razy przypomnę sobie smak wyrobu czekoladopodobnego to mi się robi
    niedobrze.

    > Tylko, ze takie żelazko działało 10 lat i więcej. Nie gniotsja - nie
    > łamiotsja

    Od lipca 2006 obowiązuje zakaz produkcji trwałych sprzętów AGD i RTV to nie
    ma co się dziwić.

    > Znasz kogoś, kto w 89 nie miał telewizora?
    Nie znam, ale większość kolegów ze studiów miała samoróbki, a moi rodzice
    takiego kupionego z uszkodzonym programatorem (dotykowy 4 pozycyjny, ciągle
    sam wskakiwał na jedną z tych pozycji - naprawa grosze).
    P.G.