  • Data: 2012-02-16 22:27:47
    Temat: Re: ile bylo warte X zl w roku 1984?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zenek <t...@p...pl> writes:

    > Bo byly ba nawet byly kolonie letnie darmowe dla pracownikow wielu
    > zakladow pracy a na tych koloniach normalne jedzenie i nie tylko chleb
    > z marmolada.

    Nie spotkałem się z niczym podobnym, ale może to kwestia bycia to
    towarzyszem czy kimś podobnym.

    > Chleb w kazdym badz razie przypominal chleb a mleko i maslo mleko i
    > maslo nie jakies plastikowo papierowe gowno.

    No jasne, chleb o smaku trocin (nie mówie że teraz takich nie ma, ale
    teraz można sobie wybrać) i mleko "tłuste" (bardziej tłuste niż to od
    rolników, z którego było wytwarzane) tylko dla dzieci itp., oraz chude,
    które śmierdziało proszkiem i przypominało bardziej wodę niż mleko. BTW
    szansa na przegotowanie w ciągu godziny po dostawie do sklepu wynosiła
    tak z 50%, ciekawe dlaczego.

    > I nie pierdol juz glupot bo zylem w PRLu i doskonale pamietam co bylo
    > a czego nie mozna bylo kupic.

    Chyba w sklepie z firankami.
    Z tym Balcerowiczem zwłaszcza świetnie pamiętasz :-(

    Ja niestety pamiętam sklepy mięsne, do których kolejki ustawiały się już
    wieczorem poprzedniego dnia, zadowolonych ludzi kupujących słone masło
    "z bloku" albo np. papier toaletowy na sznurku, torebka zwykłych kurzych
    jajek to był wielki skarb.
    --
    Krzysztof Halasa