  • Data: 2009-11-07 11:48:11
    Temat: Re: ile w koncu tego jest
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zbyszek wrote:

    > tyle że nie każdy dłuznik jest królem. I taki, obawiam się, że zadłużając
    > się staje sie niewolnikiem.

    Eksperyment myślowy, który przedstawiłem nie doszedł do momentu gdzie Ki
    Thai przestał pożyczać z własnej woli i zażądał zwrotu kredytów ani do
    momentu, że za udzielone kredyty zaczął się szarogęsić w życiu Usiacka, co
    miło miejsce w przypadku Templariuszy i Żydów w Hiszpanii. Na razie widać,
    że Usiack tak to ułożył, że Ki Thai ma większy problem niż on. Jak tylko
    przestał kupować to Ki Thai się posrał ze strachu. Ki Thai robi wszystko co
    się da by Usiack dalej mieszkał w sklepie a nie w domu. Co by nie mówić
    dalej wolę życie Usiacka. Jak ma być taki podział to wole dbać o wskaźnik
    konsumpcji, a nie produkcji. Oba są waż dla PKB, rzecz jasna.