  • Data: 2009-11-07 22:13:11
    Temat: Re: ile w koncu tego jest
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 07-11-2009 o 12:48:11 totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Eksperyment myślowy, który przedstawiłem nie doszedł do momentu gdzie Ki
    > Thai przestał pożyczać z własnej woli i zażądał zwrotu kredytów ani do
    > momentu, że za udzielone kredyty zaczął się szarogęsić w życiu Usiacka,
    > co
    > miło miejsce w przypadku Templariuszy i Żydów w Hiszpanii. Na razie

    Skoro zrywasz z abstrakcją to dodajmy, że
    Ki Thai nie wszystko pożycza, sporo inwestuje w Usiackowe
    firmy, a generalnie jest z biednej rodziny. Ale jest w pacie,
    póki Usiack ma drukarnie pieniędzy i powszechne poważanie.
    I tu zgoda, jego sytuacja jest lepsza jeszcze wiele lat.
    Mimo tej trudnej sytuacji Ki Thai dużo inwestuje
    też w Ciemny Ląd, gdzie kryją się różne szanse. Inwestuje swoje, nie
    pożyczone,
    a różnicę chyba wyczuwają gracze giełdowi. I nie nazwałbym go głupkiem,
    bo startował z bardzo trudnej pozycji a teraz dochodzi do czołówki.

    Ale tematem był dług.
    A co z dłużnikami, którzy mają co najwyżej drukarnie papieru ?
    Bo można odnieść wrażenie, że nasz rząd oceniasz równie dobrze co Usiacka.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.