    From: "viper" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: ile w koncu tego jest
    Date: Sun, 08 Nov 2009 20:07:11 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Na podstawie czego twierdzisz, ze wymknął się spod kontroli. Może tylko spod
    > Twojej percepcji. A jeżeli nawet to piszesz, że to mały problem i czyj to
    > kłopot? Jeżeli Twoje wrażenie jest prawdziwe to kto na tym ucierpi
    > najbardziej. Czy jest na świecie choć jedna osoba której by na tym zależało?
    > No i na koniec. Usiackowi zostawmy jego problemy, a sami zajmijmy się
    > swoimi.

    z długiem związane jest takie sympatyczne pojęcie jak koszt obsługi tego
    długu... w tej chwili odsetki od obligacji to wydatek rzędu 300 miliardów
    baksów rocznie... wczoraj w nocy dług publiczny usa przekroczył 12 bilionów
    dolarów, rok temu było to 10 bilionów... jak wyliczył Jacek Maliszewski dług
    rośnie 5 razy szybciej niż średnie tempo wzrostu PKB z ostanich 20 lat... mając
    na względzie socjalne pomysły Obamy tempo to raczej zostanie utrzymane... co z
    tego wynika nie wiem, bo na makroekonomii się kompletnie nie znam, ale na pewno
    nie skłania mnie to do onanizowania się sprytem Usiackiego ani traktowania
    Polackiego jak frajera... jako chłopek roztropek raczej podejrzewam że złe
    czasy dla Usiacka dopiero nadejdą... nie wiem dlaczego każesz mi zostawic
    problemy Usiackowi, skoro najpierw wystawiłeś mu ołtarzyk, to tylko taka moja
    malutka krytyczna uwaga... ale ja jako ja faktycznie dokładnie to olewam, z
    tym, że biorąc pod uwagę korelację Wigu z DJ można wywnioskowac, że problemy
    Usiacka są jednak de facto problemami Polackiego, przynajmniej w jakiejś tam
    części...