  • Data: 2011-10-14 08:39:02
    Temat: Re: ile zarabia bank na transakcji kartą?
    Od: Marx <M...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13.10.2011 21:13, Maseł wrote:

    > Klient placi, bo sprzedawca ukryl to w cenie. Czasami bardziej "uczciwy"
    > sprzedawca daje rabat za platnosc gotowka - wlasnie w wysokosci tych 3%....

    > Jak sama nazwa "kupujacy" wskazuje - to on ostatecznie za wszystko placi
    ale płaci sumarycznie za towar, a nie za prąd gaz,benzynę do auta i
    kwiaty dla kochanki sprzedającego. Takie pisanie jest głupie, bo choć
    prowizja ma niezaprzeczalny wpływ na cenę towaru, to nie jest to wpływ
    bezpośredni i jednoznaczny. Sugeruje że to Mastercard i Visa są winne
    wysokich cen towarów, a równie winny jest szejk ustalający cenę ropy,
    czy biznesmen wynajmujący lokal sprzedającemu
    Marx