  • Data: 2009-06-29 16:25:45
    Temat: Re: inflacja
    Od: "silvestre" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "olob kowalski" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h2anf5$2dl$1@inews.gazeta.pl...

    > ale dlaczego kasy brakuje? co jest przyczyną braku kasy?

    to prawie jak rolnictwo: przyszla susza i nie ma zbiorów - nieruchomosci
    zaczely tanieć, zaczeło ubywać w aktywach banków, więc te przestały pożyczać
    pieniądze firmom, firmy nie mając pieniędzy zaczęły zwalniać ludzi co
    spowodowało jeszcze mniejszą konsumpcję co z kolei powoduje kolejne problemy
    firm i znak minus przed dynamiką PKB i do czasu odwrócenia tej tendencji
    pieniądze produkowane są w usa głównie przez FED
    no i kolejna sprawa to upadek Lehman Brothers co spowodowało, że banki
    przestały sobie pożyczać pieniadze, czyli zabrakło ich w obiegu

    silv