  • Data: 2010-05-04 22:17:45
    Temat: Re: (info) Polbank i konta MO - max 6
    Od: MaciekZ <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktoś może opisać jak wygląda taka procedura? Widzę na stronie
    internetowej możliwość wyboru wyciągów elektronicznych ale nigdzie ani słowa
    o dodatkowych kontach.

    A może ta promocja jest tylko przy zmianie sposobu otrzymywania wyciągów w
    placówce?

    Będę ogromnie wdzięczny za wszelkie wskazówki.

    Pozdrawiam,
    MaciekZ