    From: "ISIA" <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: instrukcja obsługi e-konto Lukas?
    Date: Thu, 3 May 2007 13:47:51 +0200

    Użytkownik "Gerard" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:f19aq8$20b$1@news.onet.pl...
    > Mam pytanie, czy dysponuje ktoś instrukcją obsługi do systemu
    internetowego
    > Lukasa. Miałem kiedyś takową dla ich starego systemu, ale teraz sporo
    > pozmieniali. Opisy niektórych pól wydają mi się niezbyt intuicyjne - albo
    > coś nie tak z moim pojmowaniem ;-(
    > Problem sprawiły mi np. w przypadku stałego zlecenia na TFI co znaczą
    pola:
    > "skrócona nazwa" (czyja? moja? funduszu? wszystkie potrzebne dane są w
    > innych polach, a bez wypełnienia system nie puszcza)
    > i "przez internet" (co przez internet? mam potwierdzać? czy może ja jakieś
> [...]

    skrocona nazwa - pod ta nazwa zapamietywane jest zlecenie. Korzystajac z
    niej mozna pozniej dodac kolejne zlecenia na ten sam fundusz bez
    koniecznosci wybierania rejestru i podawania PESELu. Nazwa jest rowniez
    wyswietlana na liscie platnosci. Mozna sobie wybrac jakas znaczaca
    _dla_ciebie_, typu 'emerytura', 'nauka dziecka', itp.

    przez internet - nie wiem co to, u mnie jest znacznik 'dostepny w
    internecie' i okresla czy obsluga zlecenia ma byc dostepna przez internet
    czy przez telefon.

    Pozdrawiam
    ISIA