  • Data: 2007-05-07 06:03:08
    Temat: Re: instrukcja obsługi e-konto Lukas?
    Od: "Gerard" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > skrocona nazwa - pod ta nazwa zapamietywane jest zlecenie. (...)

    Aaaa, więc jest to mój dowolny znacznik - mogę dać np "1-1". To wiele
    wyjaśnia, ale mimo wszystko szkoda, że nie ma instrukcji obsługi do tego. Bo
    człowiek musi się takich rzeczy domyślać.

    > przez internet - nie wiem co to, u mnie jest znacznik 'dostepny w
    > internecie' i okresla czy obsluga zlecenia ma byc dostepna przez internet
    > czy przez telefon.

    Może to i to. Ale troszkę nie rozumiem sensu. Jak odznaczę ten znaczek to
    co? ... będę mógł zmienić to zlecenie tylko w oddziele? czy to nie przesada?

    Dziękuję za odpowiedź
    Gerard